"Maatwerk in balans"

“Geef me morgen de kans, en ik koop meteen enkele nieuwe moto’s. Voor iedere stemming een Triumph. Momenteel gaat de gemoedsrust van mijn vrouw en dochters voor op deze droom, maar als het van mij afhangt, kies ik resoluut voor een leven vol van snelheid en techniek.”

Overdag gaat Steven Bollaert (48) aan de slag als technicus bij het chemieconcern BASF in de haven van Antwerpen, in de avonduren vind je hem in de buurt van stopcontacten, draden, tangen en schroevendraaiers. Elektriciteit heeft geen geheimen voor deze man.

Stevens reactie op trui Bob en sjaal Hector van Jacki Collet is er een van opluchting. “Ik ben groot en slank. Mijn armen zijn steevast langer dan de mouwen van eender welke jas of hemd uit het doorsnee confectieaanbod. Gegarandeerd loop ik erbij alsof mijn bovenkleding gekrompen is in de was. Werkelijk geen gezicht! Daarbovenop komt dat zowat alle truien van nu een boord hebben in de taille. Prima om een dad bod in te verbergen, maar voor mijn figuur is het niks. Kijk, de mouwen van trui Bob van deze sample in maat M zijn duidelijk te kort, terwijl het lijfje geknipt is voor mij. Heel flatterend. Misschien iets langer in de rug. Kan dat?” Over personalisatie valt altijd te praten. Maatwerk is sinds jaar en dag een sterk punt van Jacki Collet.

Echtgenote Natalie valt hem bij. “In mijn ogen is Steven een bijzonder knappe man, zelfs na meer dan twintig jaar samen,’ knipoogt ze. “Aantrekkelijk is dat trui Bob zijn lange bovenlichaam mooi in balans brengt. De kleurvlakken geven karakter aan het ontwerp. Ze richten de aandacht op zijn ranke torso, terwijl het effen stuk vanaf de schouders rust brengt in zijn gezicht. Zelfs in een grotere maat zal trui Bob de lijn van zijn lichaam volgen. Ook de kraag bevalt. Weet dat Steven op geen enkele manier te vinden is voor een klassieke V-hals! Daarnaast is de trui zo fijn dat ze onder zijn leren motorpak past. Dat is maatwerk, weet je. Het betekent dat hij niet mag aankomen, noch te dikke onderkleding kan dragen. Dan krijgt hij z’n jack niet meer dichtgeritst.”

Helemaal verkocht is Steven aan Jacki’s sjaal Hector. “Zo’n mooi design! Elegant! Niet te dik, blijft goed zitten. Helemaal mijn ding. Ik zou er meteen mee naar buiten gaan. Als accessoire, met of zonder jas.”



Trui Bob is beschikbaar in de maten M, L, XL en XXL
Sample maat M zoals op de foto’s: schouderbreedte 44 cm, armlengte: 67 cm
Afmetingen sjaal Hector: L: 200 x B 32 cm

Kleuren: zwart/antraciet, lichtgrijs/kaki, aqua/petrol
Samenstelling: 70 % VI - 30 % PL (elastisch, superzacht, heerlijk licht en comfortabel, kleur- en vormvast)
Kort wassen op 30° C, plat drogen aan de lucht, eventueel strijken op lauwe temperatuur

Prijs trui Bob: € 689
Prijs sjaal Hector: € 299

‘Bob & Hector’ zijn enkel hier en nu te koop in presale! Bestellen en meer info op elke@welove.be


 

Populaire posts