"Piepjong en uitverkocht"

Wie tuk is op aanstormend muziektalent, hoorde hem ongetwijfeld al bezig. Wie uitkijkt naar the next big thing, houdt deze jongeman maar beter goed in de gaten. Ondanks zijn jeugdige leeftijd is Gonzalo Temmermans (19) vastbesloten om de wereld te veroveren met pakkende popsongs, meeslepende melodieën en een betoverende stem. Hij begint daarmee in Gent.

Talent heeft hij alvast in overvloed. “Dat zit in de familie. Mijn vader is decorbouwer en leeft zich uit de Vlaamse film- en televisiewereld. Mijn oom is regisseur, je kent hem van onder andere Mega Mindy en Influencers. Zij hebben het op hun beurt van opa. Mijn broers zijn, net als ik, muzikanten. Zowat iedereen die hier over de vloer komt, heeft artistiek bloed in de aderen. Dat werkt inspirerend. Aanstekelijk ook.”

Als kind trof je Gonzalo achter de piano, zijn middelbare schooltijd bracht hij door in de afdeling muziek van de kunsthumaniora, nu studeert hij zang aan het conservatorium. Samen met Emma, met wie hij al zeven jaar zingt in hun band Ventus. “Wat begon als een aardigheidje in onze puberjaren, groeide uit tot een band die onlangs het voorprogramma van Milo Meskens in de Ancienne Belgique mocht verzorgen. Voor de release van ons debuut ‘Parts of Us’ verkochten we de Charlatan uit. De mensen stonden tot buiten toe! Dat doet me - op z’n zachtst gezegd - plezier. Ach, zeg maar gerust dat we apetrots zijn.”

Als frontman van Ventus komt Gonzalo graag goed voor de dag. Jacki Collets trui Bob in lichtgrijs met kaki bevalt hem van bij de eerste aanblik, maar sjaal Hector steelt zijn hart. “Ik ben verzot op sjaals. Kijk maar naar deze, speciaal gemaakt voor Ventus. Nu ik de twee kan vergelijken, ben ik stiekem geneigd om de versie van Jacki Collet te kiezen. Dat motief! Zo mooi. En hij voelt opvallend zacht. Ook de lengte is precies goed. Shhh, niet verder vertellen hé. Ik sta als een man achter m’n groep. Hoe groot de verleiding ook is.”

Meer info?
E: thebandventus@gmail.com
W: open.spotify.com/artist/5NfnJyFN9HfsJtQ8I4Uas3?si=1OsEJbkxSz-0wrUVwd89Cw



Trui Bob is beschikbaar in de maten M, L, XL en XXL
Sample maat M zoals op de foto’s: schouderbreedte 44 cm, armlengte: 67 cm
Afmetingen sjaal Hector: L: 200 x B 32 cm

Kleuren: zwart/antraciet, lichtgrijs/kaki, aqua/petrol
Samenstelling: 70 % VI - 30 % PL (elastisch, superzacht, heerlijk licht en comfortabel, kleur- en vormvast)
Kort wassen op 30° C, plat drogen aan de lucht, eventueel strijken op lauwe temperatuur

Prijs trui Bob: € 689
Prijs sjaal Hector: € 299

‘Bob & Hector’ zijn enkel hier en nu te koop in presale. Bestellen en meer info op elke@welove.be
 
 

Populaire posts