Qu' il est Beau, handgebreide jackets in alpaca


 

 

 

Hoogzomer. Bijlange geen weer om naar buiten te komen met handgebreide jackets in de allerzachtste, heerlijk lichte alpacawol

Toch heb ik er een goede reden voor. Onlangs vond ik namelijk de eerste happy pirate die bereid was om te poseren in de allereerste jackets van ‘Qu’ il est beau’, een herenkledinglijn die staat voor wat ze beweert te zijn. 
 
Getuige daarvan is gelegenheidsmodel Lennard (23).
 
“Eerlijk? Het is mijn eerste kennismaking met breiwerk, maar het bevalt me prima. Die kleuren! Zo licht en zacht de jackets zijn! Ik moet eraan wennen. Een jacket dat ik kan dichtknopen lijkt me wel wat.”
 
Doorgaans vind je Lennard achter de lens. 
 
“Hé, dat is van moeten,” lacht hij. Als vriendje/huisfotograaf van instagramstar @itslaravalentini heeft hij ervaring met de camera. Hoewel de analoge hem meer aantrekt dan de digitale. “Daarin kan ik me helemaal verliezen. Het is een dure hobby, toch pik ik ze binnenkort weer op. 
 
Momenteel ga ik helemaal voor mijn mountainbike. De kick van buiten te zijn, de natuur rondom mij! Gelukkig ben ik fietsenmaker 😉 
 
Ook hardcode punk kan me bekoren. Ik houd van de sfeer op optredens en festivals. Onlangs trof je me nog op Ieperfest. Niet erg mainstream, wel helemaal mijn ding.”





Comfortabel, heerlijk en allerzachtst zijn deze handgebreide jackets uit de collectie 'Qu' il est Beau'. Letterlijk uniek; ze bestaan in slechts 1 exemplaar per kleurencombi. Ook de lengte varieert en komt in 3 mogelijkheden: tot op de knie, halfweg de kuit en net boven de enkel.

En dat is bijlange niet alles. 

Deze stuks zijn ook nog eens ONE SIZE. Groot genoeg dus voor een perfect fit, maar ook geschikt om lekker gezellig oversized te dragen als je maatje minder hebt. Met of zonder ceintuur in de taille.

Ieder jacket wordt exclusief voor jou gebreid in de allerzachtste en heerlijk lichte alpacawol. Steekje per steekje, met een minimum aan naden. Noem het gerust een werk van lange adem en veel geduld. 

Denk aan een zestal weken alvorens jouw hoogstpersoonlijke creatie klaar is om aan te trekken.

Slow fashion dus, helemaal ‘Made in Belgium’. 

Gebreid op aanvraag, speciaal voor jou alleen. Prijzen vanaf € 799. Meer info op elke@welove.be

Populaire posts