Verhalen uit de kast - Monique


Met heel veel goesting werd de Nederlandse Monique (63) het gezicht van de nieuwe lente/zomercollectie 2023 van Elke Peeters’ kledinglabel Jacki Collet. Het moment bij uitstek dus, om te vragen naar een kledingstuk dat verweven is met haar leven.

Speciaal voor jou trekt zij haar kleerkast open en grist er dit bijzondere verhaal uit:

“Ah! Mijn mantelpakje van Dries Van Noten. Nooit zal ik deze rok en het bijpassende jasje met een grote, geplisseerde kraag in oudroze velours weggooien. Ik droeg het op vakantie in Zweden tijdens kerst. Mijn toenmalige echtgenoot en ik waren uitgenodigd voor het feest op het landgoed van vrienden. Het had pas gesneeuwd, alles was wit. En dan plots, geheel onverwacht, kwam de kerstman met zijn lantaarn aanlopen. Zo mooi dat het was! Nu je ernaar vraagt, beleef ik die magische kerstavond weer helemaal opnieuw.”


Heb jij ook een bijzonder verhaal over een kledingstuk dat verweven is met jouw leven?

Noteer het in een paar lijnen en gooi het in de mail, samen met een foto van jezelf en/of het kledingstuk. Helemaal ideaal is een foto waarop jij poseert in je favoriet.

Populaire posts